برادر، تا انتها
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 50
بازدید کل : 72748
تعداد مطالب : 149
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1



وضعيت ياهو چت روم
New Games
شنبه 25 تير 1390برچسب:, :: 12:50 ::  نويسنده : shervin

یكی از بزرگترین عناوین انحصاری Xbox 360 برای امسال، نسخه سوم Gears of War است كه مسلماً امسال با استقبال پر شکوهی روبرو خواهد شد، چرا كه پیش فروش بازی تا به حال خیره كننده بوده و از لحاظ كیفی هم Gears of War 3 واقعاً عنوانی ستودنی است. در E3 امسال نمایشی از بخش Co-Op بازی نشان داده شد كه یكی از عملیات های جوخه دلتا را نشان می داد. ماركوس فنیكس (Marcus Fenix) و همرزمانش اینبار در نبردی حماسی تر و سرنوشت ساز قرار گرفته اند كه هر لحظه ممكن است جان خود را در این مبارزه از دست بدهند. بخش دو نفره بازی توسط کلیف بلسزینسکی (Cliff Bleszinski) طراح ارشد بازی و خواننده معروف Ice-T نشان داده شد.

در صحنه اول، یك اختاپوس بسیار بزرگ را می بینیم كه از دریا سر درآورده و قصد غرق كردن كشتی ای که مارکوس در آن ایستاده را دارد. ماركوس با مشاهده این هیولا از طریق بیسیم خود از کول (Cole) می پرسد: "كول از اونجایی كه تو هستی، می تونی این جونور رو بكشی؟" با جواب منفی کول، حال این وظیفه ماركوس و دام (Dam) است كه این اختاپوس را از پا درآورند. ماركوس و دام روی عرشه، جایی كه دقیقاً اختاپوس در حال نابود كردن آن است، هستند. یك سری جانور كوچك، ولی خطرناك وارد كشتی می شوند كه باید در عین پیدا كردن راه فرار، این موجودات را از بین برد. اختاپوس با ضربه ای سنگین قسمت بزرگی از كناره عرشه را از بین می برد و ماركوس به دام می گوید: "خیلی خب، بیا قبل از اینكه دوباره برگرده بریم بالا."

در همین حین كول با ماركوس تماس می گیرد و می گوید كه آیا می تواند این جانور را به سمت جلوی كشتی بیاورد كه در آنجا حسابش را برسند. ماركوس در جواب می گوید: "حیوونا عاشق من هستند." هدف بعدی حركت رو به جلو است. اعضای جوخه دلتا با هم حركت می كنند. اختاپوس با یكی از پاهای خود ضربه ای سنگین به روی كشتی می زند و حال باید جوخه دلتا به جایی بروند كه دو اسلحه بسیار بزرگ كه برای از بین بردن نیروهای هوایی است، برای نابود كردن اختاپوس استفاده كنند. این اسلحه ها در حقیقت ربات های بزرگی هستند كه با وارد شدن به آن می توان كنترل آن ها را در دست گرفت. دو تن از اعضای جوخه وارد این ربات ها می شوند و ماركوس و دام پیاده همراه آن ها حرکت می کنند.

اینبار اختاپوس با دهان خود به بدنه عرشه حمله می كند. طریقه نابود كردن او شلیك به چشمانش است. با نابود شدن یك چشم، نوبت به چشم دوم می رسد. هیولا به پایین پرت می شود، ولی بدین معنی نیست كه كارش تمام شده است. حال نیروهای پیاده دشمن از لبه عرشه وارد می شوند و شروع به تیراندازی می كنند. دام می گوید: "فكر می كنی دوباره بیاد بالا؟" ماركوس جواب می دهد: "احتمالاً سری دوم گرفتیمش." ماركوس درست می گوید، چون در همین لحظه اختاپوس بالا می آید. نكته جالب اینجاست كه تقریباً می توان پشت هر چیزی در این بازی سنگر گرفت. حتی می توانید پشت ربات های متحرك هم سنگر گرفته و شلیك كنید.

مبارزه بی فایده است، چون اختاپوس مدام در حال حركت كردن است. كول نقشه ای دیگر دارد. یك كانتینر بزرگ، حاوی موجوداتی كه قابلیت انفجار دارند، درست در بالای عرشه و بالای سر اختاپوس قرار دارد. ماركوس و هم تیمی هایش به سرعت فرار می كنند تا كول از بالا این كانتینر را رها كند. نقشه عملی می شود و باران آتش بر سر هیولا می بارد. موج انفجار به قدری شدید است كه ماركوس و دام سریع حركت می كنند و از عرشه به پایین می پرند. دموی بازی در همینجا به پایان می رسد و ما نمایشی هیجانی و پر زد و خورد را از بازی مشاهده می كنیم.

Gears of War 3 همانند قدیم، گیم پلی دوست داشتنی خود را نگه داشته و آن را خیلی وسعت داده است. مبارزات خیلی بزرگتر و شلوغ تر هستند و گرافیك بازی هم خیره كننده است. جزئیات بافت ها، طراحی شخصیت ها و سایه ها بی نظیر كار شده اند و Gears of War 3 را می توان به جرأت بهترین برداشت از موتور Unreal Engine 3 دانست كه البته نسخه ارتقاء یافته این موتور است كه Epic آن را بهینه كرده است. Gears of War 3 آخرین نسخه از سه گانه این بازی است و داستان بازی را پایان می دهد، پس منتظر یك عنوان دست اول در ماه سپتامبر امسال برای Xbox 360 باشید.

 





 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
 
 
 
لينك باكس پيشرفته لينك من (ثبت رایگان لینک و افزایش بازدید)
لينك باكس هوشمند مهر،افزایش بازدید،لینک باکس،افزایش امار،مهر باکس
افزايش آمار بازديد تک باکس